Miten kehittyä puhujana?

Mitkä ovat Mikko Hyppösen vinkit puhujana kehittymiseen? Harjoittelu, eli tässä tapauksessa puheiden pitäminen, auttaa missä tahansa asiassa kehittymiseen. Puhujana kehittymiseen on olemassa myös toinen keino, jota ei välttämättä tule ajatelleeksi.

Mikko Hyppönen on F-Securen tutkimusjohtaja ja Suomen tunnetuimpia ja kysytyimpiä tietoturva-asiantuntijoita. Lisäksi hän osaa puhua vaikeista asioista ymmärrettävästi ja puuduttavista aiheista innostavasti.

Kaikki Retoriikan kesäkoulun tuottamat haastatteluvideot löytyvät Retoriikan kesäkoulun YouTube-kanavalta.

Siiri Pietilä

Olen Retoriikan kesäkoulun kanslisti jo kuudetta vuotta. Vastuullani ovat sellaiset pikkujutut kuin että onko lounas tilattu, milloin puhujat saapuvat ja mihin himputtiin Antti ja Katleena taas ovat menneet. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri, mitä kukaan ei koskaan arvaa vaatteideni värikkyyden perusteella.