Mikä Retoriikan kesäkoulu?

Retoriikan kesäkoulu on olemassa siksi, että suomalaiset viestisivät vaikuttavammin. Kesäkoulussa et joudu kärsimään latteista esitelmistä. Pääset kokemaan kohtikäyvää puhetta ja saat konkreettisia neuvoja ja apuvälineitä, jotka voit ottaa heti käyttöösi.

Jo seitsemättä kertaa järjestettävä Retoriikan kesäkoulu on lunastanut paikkansa suomalaisessa alkukesässä. Sen lisäksi että osallistujat pääsevät ammentamaan Kesäkoulusta rautaisannoksen käänteentekeviä ajatuksia, kaikilla on myös hauskaa. Retoriikan kesäkoulun rento ja välitön tunnelma vie mukanaan ja siivittää muihin osallistujiin tutustumista.

Puhe on väkevä väline taitavan tekijän käytössä. Sama pätee kirjalliseen viestintään. Retoriikan kesäkoulu tarjoaa joka vuosi puheenvuoroja ja koulutusta omien alojensa huipuilta.

Kesäkuun kahdeksantena sadat johtajat, viestintäalan ammattilaiset, päättäjät ja yrittäjät käyvät jälleen sisään Verkatehtaan ovista. Olethan sinäkin heidän joukossaan?

Retoriikan kesäkoulun apulaisrehtori Katleena Kortesuo, rehtori Antti Mustakallio ja kanslisti Siiri Pietilä

Seminaari ja workshop

Retoriikan kesäkoulu koostuu päivän workshopista Vanajanlinnassa 6. ja 7.6. sekä seminaarista Hämeenlinnan Verkatehtaalla 8.6. Voit ilmoittautua joko workshopiin tai seminaariin tai molempiin. Jos osallistut molempiin, pääset workshopiin tavallista edullisemmalla hinnalla.

Osallistumismaksut

Seminaari Verkatehtaalla 8.6.2018
620 € + alv 24 % / osallistuja

Workshop Vanajanlinnassa 6.6. ja 7.6.2018 (loppuunmyyty)
620 € + alv 24 % / osallistuja

Workshop + Seminaari
450 € + 620 € = 1070 € + alv 24 % / osallistuja

Ilmoittautuminen on päättynyt

Retoriikan kesäkoulu Oy:n tietosuojaseloste (PDF).

Kulttuuri- ja kongressikeskus Verkatehdas

Vanhan tehtaan muodostamiin puitteisiin on syntynyt ainutlaatuinen ja viihtyisä kokonaisuus, jonka muodostavat 700-paikkainen musiikki- ja kongressisali, kokouskeskus ja ravintola. Maamme kongressikeskusten keskinäisissä vertailuissa Verkatehdas sijoittuu säännöllisesti kärkisijoille.

Internet-sivu: https://www.verkatehdas.fi/

Puhelin: (03) 621 6600

Osoite: Paasikiventie 2, Hämeenlinna

Saapuminen: Omalla autolla saapuvat pääsevät Verkatehtaalle helposti ja nopeasti niin 3-tieltä (Helsinki-Tampere) kuin 10-tieltä (Turku-Lahti). Junalla tai linja-autolla saapuminen on myös helppoa. Sekä rautatie- että linja-autoasema sijaitsevat muutaman sadan metrin päässä Verkatehtaasta. Linja-autoasemalta Verkatehtaalle pääsee Paasikiventien siltaa pitkin Vanaja-veden ylitse. Rautatieasemalta Verkatehtaalle pääsee suoraan Hämeentietä, joka muuttuu Keinusaarentieksi.