Johda muutosta

Retoriikan kesäkoulun seminaari Hämeenlinnan Verkatehtaalla 8.6.

Työpaikan organisaatiomuutokset, sote, kansainvälinen taistelu ilmastonmuutosta vastaan… Törmäämme jatkuvasti ympärillämme tilanteisiin, jossa meidän tulisi olla muutoksen tekijöitä, moottoreita ja johtajia. Onnistuneisiin muutoksiin tarvitaan vaikuttavaa viestintää.

Retoriikan kesäkoulussa opit ymmärtämään, millä tavoin sanat ja puheet synnyttävät muutoksen niin politiikassa, yhteiskunnassa kuin yrityselämässäkin. Ennen kaikkea opit vaikuttamistaitoja, jotka ovat välttämättömiä sille, joka haluaa johtaa muutosta.

Seminaarin pääpuhujiksi saapuvat Barack Obaman puheenkirjoittaja Cody Keenan, kolmen Britannian pääministerin puheenkirjoittajana toiminut Tim Kiddell sekä brittiläisen tv-draaman suurtuottaja John Yorke.

Tutustu puhujiin ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittautuminen on päättynyt

Seminaarin ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Retoriikan kesäkoulun avaus