Retoriikan kesäkoulu 2017 median ja osallistujien silmin

Retoriikan kesäkoulu 2017 oli kiinnostavien ja innostavien puhujien juhlaa. Tapahtumasta kiinnostuvat joka vuosi myös median edustajat, eikä tämä vuosi tehnyt poikkeusta. Paikalla oli runsaasti tiedotusvälineiden edustajia, jotka haastattelivat erityisesti Kesäkoulun ulkomaisia puhujavieraita. Alla linkkejä näihin haastatteluihin:

Helsingin sanomat haastatteli Sarah Hurwitzia jo Yhdysvalloissa, ennen tämän matkaa Suomeen.

YLE haastatteli sekä Simon Lancasteria että Sarah Hurwitzia.

Saman tempun teki Kauppalehti: Lancaster ja Hurwitz.

Sarah Hurwitzin ajatuksia taltioivat myös Lännen Media

ja Iltalehti.

Haastatteluita ilmestyi myös paperilehdissä: viikonlopun Ilta-Sanomissa ja Hämeen Sanomissa.

Mitä Retoriikan kesäkoulusta sanoivat osallistujat?

Erittäin monipuolinen ohjelma, huippupuhujat, monia näkökulmia niin politiikkaan kuin yrityselämään. Tästä jäi paljon töihin vietävää ja hyödynnettävää!

Kesäkauden avaus, älymystön kesäfestari, Retoriikan Kesäkoulu ei ole pettänyt vielä koskaan. Älä koskaan ikinä muutu.

Loistava ja innostava ilmapiiri. Katleena, Antti ja tiimi on luonut kiinnostavien esiintyjien kanssa joka vuotisen perinteen josta saa paljon ajatuksia ja vinkkejä omaan tekemiseen.

Ammatikseen esiintyvien MUST-tapahtuma kesäisessä Hämeenlinnassa. Miksi löysin tämän vasta kuudentena vuonna?

Vahingossa osuin paikalle 2015 ja sillä tiellä ollaan, ensi vuonna nähdään taas!

Osallistuin Retoriikan kesäkouluun ensimmäistä kertaa enemmänkin uteliaisuuttani kuin suurin odotuksin. Tilaisuus oli erittäin ammattimaisesti ja suurella sydämellä rakennettu. Olen vaikuttunut ja vakuuttunut. Ensi vuonna tiedän jo mitä odottaa ja nyt odotukset ovat todella korkealla. Kiitos!

Retoriikan kesäkoulu tuo lavalle puhujat suoraan huipulta. Tapahtuman taso on huikea.

Vaikuttamisen NBF, helmi seminaarien joukossa, tuomittu kasvamaan.

Tervetuloa mukaan jälleen ensi vuonna!