Kesäkoulun gurut eetterissä

Retoriikan kesäkoulun opettajat nauttivat suurta tunnettavuutta: he ovat tv:stä, radiosta ja netistä tunnettuja persoonallisuuksia ja alansa ehdottomia asiantuntijoita. Koska Retoriikan kesäkouluun osallistujat saattavat kokea, että kesäkuun 14. päivä lähestyy tuskastuttavan hitaasti, on aika lievittää odotuksen tuottamaa tuskaa muutamalla ajankohtaisella täsmälinkityksellä:

Anssi Tuulenmäki puhuu rohkean kokeilemisen ja uusien toimintatapojen puolesta Radio Suomen Ajantasan lauantaivieras -ohjelmassa (19.5.).

Jussi Lähde on Markus Leikolan kanssa totuttuun tapaan äänessä Yle Puheen Politiikkaradiossa perjantaisin. Viimeksi (18.5.) heidän vieraanaan oli eduskunnan puhemies Eero Heinäluoma.

Aivan äskettäin bloggaamisen salat levisivät verkossa majailevan kansanosan tietoisuuteen, kun Katleena Kortesuon Metropoliassa pitämä Bloggaamisen jatkokurssi taltioitiin ja saatettiin julki. Koko setti löytyy kätevimmin täältä.

Retoriikan kesäkouluun osallistujana tiedät, että näitä ja muita huippupuhujia pääset kuulemaan lisää kesän ollessa kukkeimmillaan Hämeenlinnan Verkatehtaalla 14.6.

Jos tämän kaiken äärellä havaitsit, että et ole vielä ilmoittautunut Retoriikan kesäkouluun mutta haluat ehdottomasti saada parhaat neuvot vaikuttamisessa, puhetaidossa, koukuttavassa kirjoittamisessa, innovoinnissa ja tuotteistamisessa, kannattaa toimia heti, sillä ilmoittautumisaika päättyy pian, 30.5.

Sokerina pohjalla: Juhana Torkki haastaa Turun Sanomien päätoimittaja Kari Vainiota A-Studion Stream -ohjelmassa (20.4.).